Saturday, December 11, 2010

Resolution, and Moody

Hmm.. tahun br ni start sm je kot. aku xbrapa faham nape orang sibuk2 nak buat azam kalo sampai Mei dia dah lupa pun apa azam tu.... i mean, let's hope everything better this year je la kot.

not that i don't have sebarang target, ada je. first and foremost, nak dapat duet, pastu nak makan supaya dapat lalui satu hari tanpa lapar. =p! tp target aku lagi simple kot. nak keje stabil by d end of dis month. pastu xsabar2 nak tengok pmpuan kt tmpat keje aku yang sangat annoying ni g tmpat laen. hahahahaha....

my bestfren sedikit moody hari ni. wif no reason.. cam xpaham sket. mengapakah? aku je ek dlm dunia ni yang bangun and smile? ntah la. i always said. when you're life in shit this deep, the only way is up. (well, ada movie laen dulu cakap, aku curik je. hahaha...)

adakah aku ptut bersedih? kecewa? trasa? jauh d sudut ht aku tau jwpnnya yes.. but not again. haha.. not now. kang ble smpai masa aku nangis kang, biar aku nangis pepuas.

btw, happy new year!

p/s. talking bout 2011 kn, take a look at this 2011 bmw 1 series... meleleh dowh...

No comments:

Post a Comment